main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Sweden God morgon II

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by emilsson, Sep 25, 2002.

1. Swedish_Jedi

Swedish_Jedi Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 15, 2002
    GOD MORGON ALLA!!
    Sitter här på DE Geer skolan i Norrköping och det är Öppet HUs...med andra ord jag är här i 3 h idag och e ledig på måndag :D ljuva liv

2. Maladour-Fei

Maladour-Fei Jedi Knight star 5

Registered:
    Oct 17, 2000
    Buspostar från jobbet en lugn och stilla lördagsförmiddag... det är inte utan att man undrar vad tusan man gör på jobbet när man egentligen borde ligga i sängen och sova...

3. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Men man undrar ännu mer vad de som kan ligg och och sova egentligen gör uppe så här dags!

4. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    Tja, jag har träningsläger och började första passet klockan åtta. Nu är det lunch, sen har vi tre pass till under eftermiddagen och slutar lite lagom till sju. :)

Och jag är redan alldeles öm i kroppen... Undrar hur det känns imorgonkväll när lägret är slut? :p

5. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Godmorgon! Somnade klockan halv fem igår natt (låg och läste!), och blev nyss väckt då en kompis ringde. Jag som drömde en så trevlig dröm... som jag inte minns vad den handlade om, jag minns bara att den var trevlig... :mad:

6. Vader_Darth

Vader_Darth Jedi Youngling star 3

Registered:
    Mar 14, 2002
    G'DAY !!!

Nu är jag tillbaka ifrån min vistelse i Australien. Allt var underbart där nere.

Ska försöka berätta lite mer om det när jag är pigg och kry. Just nu är jag väldigt trött pga tidsomskillnaden ;)

SOVA SOVA nä nä måste vara vaken så det blir rätt igen hehe :p

Ha det bra ni lär höra mer ifrån mig snart igen hehe ;)

7. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Hoppas du hade det bra VD.

Sov till kvart i tolv idag, mycket skönt. Jobbade lite igår med att dela ut vernisageinbjudningar till min farbrors firmas nya hemsida, Gå in o kolla Brio banan är rätt fräck, kräver Shockwave.

8. Lexi

Lexi Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 9, 2002
    Välkommen tillbaka Vader-Darth.

Jag var uppe sent igår och tittade på filmer och åt alldeles för mycket chips och godis. Jag funderar på att gå och lägga mig en liten stund och sova. Fast då vaknar jag väl inte förrän ikväll.

9. wishnud

wishnud Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Oct 21, 2001
    VÄlkommen tillbaka V_D! På tiden att min slagpåse kom tillbaka..

Idag har jag sovit på en vind. Iskallt och så men kinky, så vi höll varann varma :)

10. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Välkommen tillbaka V_D!!!! hoppas att du hade det jättebra därnere.

Och Lynx, vad är det för träningsläger du är på?

11. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Welcome back to Sweden V_D! :D

Urk, är trött som tusan... och känner mig helt oinspirerad. Känns som att skallen är fylld med deg, gäh.

12. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Joho, klockan är 04.20 och jag är lite trött. var lite grann på kåren i malmö först innan vi bestämde att det var dött där. Gick då till Etage där ala kom in förutom en, han hade fel skor på sig :D hahahahahah.
    Efter några timmars festande och dansande så stack jag till Intergrill för en god och välförtjänt kebab, mums.

13. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    God morgon allihop....
    V_D Välkommen tebax.. Hoppas du hade det bra där nere.. Fick du se någon inspelningsplats från Episode II ?

14. Vader_Darth

Registered:
    Mar 14, 2002
    Tackar för alla välkommnade :D

Hehe jappz tur att jag är tillbaka whisnud, hur klara du av köningen till TTT förresten var det kallt ??? ;)

Tyvärr såg jag inga inspelningsplatser men jag var ju på fox studios så man var väl ca: 100 meter från en studio men ändå :)

15. wishnud

wishnud Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Oct 21, 2001
    Jodu Vader_Darth! det var kyligt, jag trodde jag blev gay efter en natt. Men jag kom fram till att jag inte är det. Jag har börjat att umgås med personerna jag köade med, dom är inte friska. Jag har bitmärken på armarna. Så målade dom med spritpenna, offer altså.

Göteborgarna hade ju varmt nere i söder..

16. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Jo, men du vet ju att Göteborgarna (aprentize och Flugan) köade i 11 dagar till skillnad från er där uppe... :)
    Dessutom fick man inte lov att ha tält i Göteborgskön... :)

Nog om köandet till TTT innan OA slänger ut oss... :)

17. Vader_Darth

Registered:
    Mar 14, 2002
    Jappz det finns ju en tråd om det så varför skriva om det här. Ojsan hehe ;)

Nä men det är ju skoj hoppas du hittar några nya slågpåsar för du träffar ju ej mej så ofta wishnud :p (Tur för mig det hehe)

18. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Sovatajm! *gäsp* [face_tired]

Plugg imorgon... argh, orkar inte! Få se om jag orkar gå. Måste ju upp vid den gruktansvärda tiden 7.30 om jag ska till plugget, urk.

19. JediLynx

Registered:
    Sep 2, 2000
    Bitmärken? Spritpennor? Eeeh... är du säker på att det var en TTT-kö du stod i och inte Marilyn Manson?

Godmorgon alla! Jag är fullständigt blåslagen och har träningsvärk i varenda muskel men är samtidigt superlycklig. Det var en underbar helg med många slitsamma men nyttiga träningspass. Ju-jutsu för de som undrar. :D

Funderar på att lägga in mina blåmärkes-tatuerade armar i en scanner. Som ett litet minne av helgen. :p

20. Lexi

Lexi Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 9, 2002
    Vilken trist morgon. Egentligen brukar jag ha distansdag idag, men vi har projekt så vi måste gå i skolan *suck* Och det finns ingen snö kvar, bara regn. Och tät dimma så det är lite Dagobah-känsla över det hela.

21. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Ja vädret är verkligen trist. :(

Om ni undrar varför jag inte har varit här så mycket på kvällarna så är det för att jag och några till har gått och blivit spelberoende, vi sitter och spelar Svea Rike (inte dataspelet) hela kvällarna. Det är jättekul, och jag har tvingat till mig ätten Sture! :D

22. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Moss koss! Jäklar vilken dimma det är här ute! Man ser knappt två meter framför sig...

Om en mindre än en vecka är det första advent. Nån mer än jag som tycker det kommer lite väl hastigt och inte alls är förberedd?

23. emilsson

emilsson Force Ghost star 6

Registered:
    Oct 5, 1998
    God morgon!

Här uppe råder det normalt vinterväder. Det snöade ordentligt igår.

Jedi Knight Fett likes this.
  24. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Vad orättvist... vi har snöblask här... :(

25. JediLynx

Registered:
    Sep 2, 2000
    Inte en snöflinga så långt ögat når i Linköping... :(