main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Kill Bill

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, Oct 23, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hvad er det for en trend med trilogier?

    Hvis Uma Thurmans figur dræber Bill i Kill Bill 2 er der vel heller ikke meget de kan køre en Kill Bill 3 på.
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Måske kalder de den noget andet end Kill Bill, og måske kommer plottet ikke til at have synderligt meget med Kill Bill filmene at gøre.
    Nu vil jeg lige se Kill Bill 2 først, inden jeg danner mig en offciel mening om Kill Bill 3.
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg forstår stadig ikke hvordan hun kan sige, at der nok kommer en tredje fordi QT havde planlagt det som en trilogi.

    Ifølge de filmsites jeg læste omkring udgivelsen af Kill Bill, så var volume 1 og 2 oprindeligt ment som én film. Og det var ikke engang QT som oprindeligt mente at den burde splittes op i to.
    Så det er her filmen knækker for mig - so to speak...

    Hvis Kill Bill volume 1 og 2 skulle have været 1 film betyder det så, at vi får 6 film, som i virkeligheden er en trilogi?!
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ifølge de filmsites jeg læste omkring udgivelsen af Kill Bill, så var volume 1 og 2 oprindeligt ment som én film. Og det var ikke engang QT som oprindeligt mente at den burde splittes op i to.

    Sådan har jeg også forstået det.

    Som jeg læser det, så vil de bare lave en 3. film, så sagaen består af 2 historier. Den føste historie består af 2 halve film hvoraf den 2. består af 1 film.
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    *host* matrix *host*

    Jeg kan komme på andre film som startede som en etter og derefter blev udvidet med to film som hang sammen. Her er det bare omvendt.
     
Thread Status:
Not open for further replies.