main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

RÄK!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Zaphod Beeblebrox, Mar 20, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Phredreeke87

Phredreeke87 Jedi Youngling star 3

Registered:
    Dec 23, 2002
    Jah har nånting här som piper lite då och då, gissningsvis en klocka, men jag vet inte vad eller hur jag ska stänga av det...

2. DARTHLARS

DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Mar 12, 2002
    RÄÄÄK! Jag har förbundit mig att sälja massor av exemplar av Quarnevalens tidning BRUXanvisningen. Jag tvivlar på att jag kommer att sälja alla, och då kommer jag att gå back. :(

Whee: Har bara sålt fyra idag (morgon och kväll) förutom de som är till :(
    Får hitta på något som gör det lättare. Bättre plats? En gimmick? ....

3. Magnusidious

Magnusidious Jedi Youngling star 1

Registered:
    Mar 14, 2005
    Det är en av anledningarna till att jag inte var med och byggde cortege när jag pluggade på Chalmers.

4. TK518

TK518 Jedi Youngling star 1

Registered:
    Jul 13, 2004
    DL>> När jag sålde Cortege program gjorde jag en skyllt som jag gick runt med (eller stod still med) då fick folk som ville köpa komma fram till mig och jag slapp besvära folk med att jaga efter dem.
    Jag sålde mer på det sättet än vad många andra gjorde med att skricka ut "Cortege program"!! då blir folk bara irreterad..

bara ett tips.

5. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Überräk!

Min D-hårddisk har lagt av helt och hållet nu.
    Där låg allting sparat som jag haft på daorn sedan flera år. C-hårddisken håller på att sjunga på sista versen med märker jag... Skulle dn krascha med så är jag utan liv ju... lever ju till 99 % genom datorn :(

6. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    Lagt av helt? Är det ett hårdvarufel då alltså, eller är det bara att disken är "korrupt"? Om det är det sistnämnda så borde de allra flesta filer gå att rädd på något sätt.

7. Jedi-W

Jedi-W Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 14, 2002
    De é la bara å köra den i diskmaskinen...

:p

8. Vargman77

Registered:
    Mar 18, 2002
    Vet inte exakt vad som är saken men det har blivit så att dn inte är med i uppstarten av windows längre utan har pensionerat sig på eget bevåg.

Självklart kan man få reda på vad som fanns på den (man kan ju i dagens läge få reda på vad som fanns på en hårddisk som formaterades innan den brann inne) det är bara det att man skall veta hur och ha tid och så....

9. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Min har också lagt av, trodde att det först kunde vara Windows men sen så hängde datorn när jag försökte ominstallera XP så det är antagligen hårddisken. Men datorn är ju mer än tre år gammal så det är dags att skaffa en ny.

10. Vargman77

Registered:
    Mar 18, 2002
    Hej på er alla!

Ber om ursäkt för att jag kommer vara inaktiv ett tag framöver.
    Det beror på att min dator har kraschat helt nu (även C: alltså) och jag har inte någon möjlighet att komma åt en dator mer än max 1 gång / vecka tills jag har fått pengar nog att köpa en ny (och det verkar dröja ganska länge). :'(

11. Vargman77

Registered:
    Mar 18, 2002
    Jag fortsätter ännu en gång...
    RÄK är det att när man betalt räkningarna ligger på c:a 300 :- MINUS!!!!
    Nu skall jag ju bara köpa mat och busskort och så för en månad framåt och sedan kom ju någonting som hette Biljettsläpp, kö och en mässa i Malmö (som jag måste gå på). Nåja.. Alla goda ting är tre sägs det ju så vad skall jag skriva i nästa post?

12. Sith_Lord_Linkoping

Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

Registered:
    Jan 19, 2001
    RÄK! för min jävla ångest. :(

13. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    Jag lyckades förstöra min ROTJ-poster ganska mycket mer när jag försökte räta ut en rynka ...
    Jag samlar autografer på den. Den var annars i nästan perfekt skick förut. :(

14. Sith_Lord_Linkoping

Registered:
    Jan 19, 2001
    Min tv har pajat ihop totalt, bildröret vill inte vara med längre. :( [face ironi] hela mitt liv är ju uppbyggt runt min tv, den är min stöttepelare här i livet och utan den så rasar allt ihop. Ingen mer tv, och inga mer filmer på dvd-spelaren :( Nu måste jag ge mig ut i den stora otäcka världen och träffa rikiga människor. :( [face ironi] ;)

Dock kommer det lite olägligt men jag hoppas lösa det snarast...

15. JediSara

JediSara Jedi Grand Master star 5

Registered:
    Aug 1, 2004
    Jag antar att RÄÄÄÄK betyder att nånting är dåligt så jag säger räääk åt msn.

16. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag har inget tillräckligt långt blixtlås för min balklänning, så jag kommer inte att kunna sy färdigt den.

17. Vargman77

Registered:
    Mar 18, 2002
    RÄK som in i himmel-motsats att man får vänta i 7 timmar på akuten innan man får veta att de 400 :- man lade ut efter att ha försökt gå emellan när en kompis i kön blir påhoppad är totalt bortkastade....

Visst, det är skönt att veta att handen inte är skadad eller så men det gör fortfarande ont och kostade bara massa pengar o tid för egentligen inget alls...

18. Jedigrandmaster

Jedigrandmaster Jedi Youngling star 3

Registered:
    Dec 3, 2004
    Ni verkar verkligen ha roligt i den där kön...

19. Jedi_Emilie

Jedi_Emilie Jedi Youngling star 2

Registered:
    Aug 19, 2004
    Fick veta igår att det inte blir någon midnattspremiär i Halmstad.
    Hade tidigare bara antagit att det skulle bli det (bla pga lotr-premiären) och nu känns det som om någon slagit mig i magen :(.
    Inte särskilt troligt att jag kan åka till JediPrincess_Annelie i Lund och se den där. Dels måste jag köa där då också och köandet kommer nog att vara mer och längre där än i Halmstad, dessutom blir det massa pengar och inget pluggande i hektiska tider. Suck och räk :_|

20. Zaphod Beeblebrox

Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

Registered:
    Aug 26, 1999
    Räk

Jag lider med alla er som inte får någon midnattspremiär.

21. Vader_Darth

Vader_Darth Jedi Youngling star 3

Registered:
    Mar 14, 2002
    Lite off-topic men tänkte svara på ett inlägg.

Jedi_Emilie: Då jag har köat och fått tag i
    biljetter i Lund två gånger har jag iaf en liten koll.
    Då jag köade 24h till episode2 för biljetter var jag först i kön i Lund.
    Jag köade 9,5h för episode1 och då fick jag även biljetter men det var ju 6 år sen nu.
    Men tror att du endast behöver typ 15h i Lund men man vet ju aldrig nu när köandet har blivit som det blivit.
    Även är det ju sista filmen i SW sagan så kan vara extra tryck.
    Lycka till iaf och hoppas du får se den på en midnattsvisning.

On-topic

RÄÄÄÄÄÄÄK !!! Mina tv-kanaler vill inte som jag vill :(

22. Cobblestone

Cobblestone Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 30, 2002
    RÄK!!!

jag är aldeles fruktansvärt övergiven i vingåker, examensprov om en vecka och jag kommer garanterat kugga, snart är terminen slut och alla roliga saker jag tänkt göra kommer jag inte hinna, jag har inte hört något av det sommarjobb jag hoppas på, att få en kvadratcentimeter på mitt skrivbord fritt från saker är omöjligt, jag kommer inte hinna göra klart matten, våren är här med allt vad humörsvängningar och bikiniångest innebär, vill bara krypa ihop under en gran och vänta in hösten. jag kanske skulle kunna få bli gästarbetare i en myrstack någonstanns?

23. Jedi_Emilie

Jedi_Emilie Jedi Youngling star 2

Registered:
    Aug 19, 2004
    Detta är ju också off-topic, men jag vill iallafall tacka för medlidande och information om köande i Lund. Uppskattar det jättemycket och kommer förhoppningsvis att kunna göra ett försök att få biljetter. :)

Passar på att gnälla lite om fysiklaborationer som vi ska ha prov på. Usch på dem.

24. JediSara

JediSara Jedi Grand Master star 5

Registered:
    Aug 1, 2004
    Räääk. Jag kommer inte få några epi III biljetter, filmen kommer inte att visas i den här stan (antar jag) och om den nu gör det kommer det nog inte bli nån midnattsföreställning.

25. Sith_Lord_Linkoping

Registered:
    Jan 19, 2001
    RÄK!

Mår såååå oerhört dåligt! :(

Thread Status:
Not open for further replies.