"traditioner är till för att brytas". Det är det enda citat jag minns från en David Eddings-serie.
Skrivit fanfic. Mycket klichéer där. Det är roligt. Jag är trött. Borde sova. Skriver mer fanfic istället. Tjohej!
Åh, den här gången är det inte SW-fanfics, så de kommer inte att postas här. Men eftersom fanfics är så kul kanske jag skriver lite SW-fics när jag återfår mitt SW-intresse, som ligger nere just nu.
Fics...detta fantastiska fenomen. Pa sista tiden har jag haft konstiga ideer om vad som skulle handa om McGonagall i HP och Elphaba i Wicked skulle traffas. Jag menar, de har ju en viss forkarlek for spetsiga hattar.
Well, med Sorteringshatten som ena part skulle det nog funka... Men den är ju inte direkt inblandad... :/
Jag tror inte den skulle vara så bra. Den verkar så gammal och mjuk. Och jag är övertygad om att det är fusk att framkalla svärd.
Men den kan röra på sig! Jag är inte säker på att de andra bådas kan det... (Om de inte hatar varandra intensivt förstås (eller tvärtom (eww, nästan DMI)).)
Hmm, har du några andra silverfärgade hattar liggande? Eller kan det vara en jungfrufödsel från Columbiahattens sida?
Det enda andra hattlika jag har i rummet är min Wedge-figurs hjälm. Men den är ju rätt mycket mindre än Columbiahatten...
Hmm, storleksskillnaden mellan spindelhanar och -honor kan ju vara rätt så stor så... Eller så är Wedge-hjälmen en leksak för hattar också... *plötslig misstanke* Är den Wedgefiguren begagnad?
Inga rester alltså... Nu tycker Celebrion att Celebrion börjar bli för snuskig. Celebrion tycker Celebrion ska gå och lägga sig och sova nu. Celebrion pratar om sig själv i tredje person utan att tänka på det. Celebrion tycker Celebrion är konstig.