main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

World of Warcraft

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Sith Bane, Nov 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hm ja ik heb dat inmiddels ook met alledrie de partijen geregeld. Vond het met Harkonnen wel het simpelst eigenlijk.

    Overigens slaat dat laatste stuk helemaal nergens meer op. Het Spacing Guild lijkt trouwens voor geen meter op hun evenknie uit de fictie, van een of ander manipulatieve partij die achter de schermen opereert zijn ze omgevormd tot een megalomaan wannabe-keizer-genootschap.

    Jammer, want de andere subhouses komen juist veel authentieker over.

    Ik had eigenlijk in mijn campagne allebei mijn tegenstanders van hun thuisplaneet af willen kieperen. Nu had ik toch nog wel een beetje dat 'ik heb nog niet iedereen verslagen maar ben toch keizer'-gevoel. (Overigens heb ik dat gevoel in het dagelijks leven ook wel vaak, maar dat terzijde natuurlijk.)
     
  2. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Tja, dit spel heeft inderdaad geen reet met die boekenserie te maken. Ik moet nog steeds een keer deel zes op de kop tikken trouwens.
     
  3. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Server update time nu....

    Ben al een paar daagjes 60, heb een weekje gecamped op level 59 voor wat honor. Ik ben wel erg benieuwd naar de instances daar, maar heb er nog geen een daar gespeeld. Was er nog niet van gekomen. Alleen die flying epic mounts daar die je om de oren vliegen in Honor Hold.....wow
     
  4. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    [image=http://img.photobucket.com/albums/v626/stephanie99911/epicmount.jpg]

    Heb zondag mijn epic mount gekregen :) yey! Lesjes zelf moeten betalen, mount cadeau gekregen.
     
  5. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Wat ziet dat World of Warcraft er trouwens ondermaats uit qua beelden. (Tja, ik snap dat er enkele miljoenen mensen in dit spel zitten en dat er dus wat moet worden ingeleverd op grafische kracht, maar toch...)
     
  6. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    :eek:
    Ik heb me er nog nooit aan gestoord, omdat het me nooit is opgevallen eigenlijk. Ik vind het wel meevallen :p
     
  7. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Mja misschien komt het ook wel omdat het artwork mij gewoon niet zo aanspreekt.
     
  8. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Hou je meer van de Sims? :p

    Epic mount met op lvl 69 riding crop [face_love]
    Nu alleen nog even snel 69 halen
     
  9. Nagaru

    Nagaru Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 22, 2007
    Owjeej , ik ben zeker de enigste met een lvl 70 char hier op het moment :p ik plaats binnekort wel een foto , als ik erachter gekome ben hoe da moet :p kzit namelijk nooit op forums
     
  10. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    @Mrs Skywalker

    Hm nee de Sims vind ik al helemaal suf. Maar ik hou niet zo van die overdreven armor dingen en die supergekleurde fantasy-gevallen, en daar zit warcraft dus helemaal vol mee.
     
Thread Status:
Not open for further replies.