main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

X-Men: The Last Stand.

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pepijn, May 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nog twee daagjes wachten, en dan is ie er! De derde Xmen film. Ik heb er best wel zin in, zeker met nu the Juggernaut en Beast er in voorkomen. Wat is jullie mening over de Xmen films en hebben jullie er ook zin in?
     
  2. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Ik ben al fan sinds de cartoons en strips. Als ik donderdag niet naar Bon Jovi had gegaan, had ik zeker weten in de bios gezeten. Vrijdag dan maar.
     
  3. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik kijk er zeker naar uit! Ik heb al kaartjes, ik ga er donderdag heen.
    Als voorbereiding heb ik net X1 gekeken, en ga morgen X2 kijken. :D
     
  4. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Als ik donderdag niet moest werken, zou ik zeker vrijdag gaan als ik dan ook niet zou moeten werken... :(
     
  5. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Awww we hadden er eigenlijk een uitje van moeten maken!

    Ahhhh Darth OPPM

    In dat geval...

    BOE
     
  6. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Ik vind de vorige twee films heel goed, dus ik ga ook naar deze kijken ...
    't Zal alleen voor na de examens zijn. [face_tired]
     
  7. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    Net terug! echt geweldig...blijf zitten tot na de credits mensen!!
     
  8. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Blijf zitten tot na de credits? Hoezo? Extratje?

    Ik ga m later vandaag zien. Dat is als ik vanacht overleeft met mn verstopte (en niet te ontstoppen neus) keelontsteking en oorontsteking. Wat ben ik toch weer zielig.
     
  9. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    extra scene...zeer belangrijk!!
     
  10. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    In dat geval blijf ik zitten
     
  11. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Oh :cool: Ga hem van't weekend kijken. Eerst nog de Da Vinci Code vandaag.
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik ga hem morgenavond wel zien, met al mijn vrienden... in mijn uppie dus. :-B
     
  13. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Ik ben net terug. Ik was dus ook in mn uppie geweest. Normaal niet erg, maar op de een of andere manier betekent dat in Utrecht vesier pogingen door dronken bezoekers. Was ik blij dat ik mn stem kwijt ben

    Maar ik moet zeggen dat ie nogal tegenviel. Ik had er veel meer van verwacht. Ik denk dat ze te veel op special effects hebben gelet en te weinig op de inhoud/verhaal lijn. Of misschien wilden ze juist te veel in een te korte tijd. Vooral dat Bobby/Rogue lijn was te stom voor woorden. Hetzelfde met Jean/Phoenix. Er zat geen diepte in.

    Hugh Jackman was weer super cool!

    Ik vraag me trouwens af of ze rekening houden met de lijnen in de boeken/cartoons.

    Maar goed wel een leuk avondje uit ;) of eigenlijk leuk filmpje uit.
     
  14. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Ik vond hem wel goed, eigenlijk. Ja, Da Vinci was volgeboekt, gaan we vanavond naar toe.

    Goed, die Rogue verhaal lijn was idd. wat mager, en idd. Jean/Phoenix of eigenlijk, dat hele caracter had weinig inhoud (wel effects, geen diepte) [Azure: well, there was depth in her lilac top at the end ... um, ja, dat wel :p]. Waarschijnlijk er teveel van de comics in willen stoppen (ik denk dat ze zeker de comix hebben doorgelezen, zaten toch wel redelijk wat verwijzingen in, niet?).

    Toch heb ik met plezier gekeken, aangenaam vermaak :)

    Die laatste, extra scene: tja. Is Charles Xavier dus wel manipulator dan? Grappig, of zo. En alles is dus daar om dus alsnog een vervolg te laten komen op "last stand". Weet niet wat ik daar van moet vinden ...
     
  15. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik heb hem net gezien, en ik vond hem eigenlijk wel te gek. En wat betreft die verschillende verhaallijnen; X-men heeft nou eenmaal veel personages die allemaal toch wat plaats moeten krijgen in de film, en iedereen kreeg redelijk zijn moment om te schitteren.
    Het is een verfilming van een strip die nu nog steeds doordendert, dus persoonlijk vind ik het wel gepast dat ze toch wat meer ruimte overlaten voor eventuele vervolgen. (En ik vind nou niet echt dat er een dalende lijn in zit, misschien vind ik deze nog wel de sterkste... ik moet het nog even laten bezinken.)

    En props voor Magneto. Die heeft toch echt de show gestolen dit keer.
     
  16. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Ik heb zojuist alle cartoons gedownload. 10.43 gb :D En die zijn me toch cool!

    Eindelijk weer Gambit :)
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Na 10 jaar kan ik me nog altijd die intro-tune herinneren. Ik vond alleen dat al die brotherhood-B-mutanten in de tekenfilms van die mietjes waren.
     
  18. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Brotherhood B?
     
  19. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    B-Mutanten van de Brotherhood... :-B
     
  20. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003

    Waar heb je die gedowned??? :confused: :D
     
  21. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Funny, die heb ik laatst ook ge-torrent. Mooi spul hoor. En speaking of mooi spul: X-3 was een niet te versmaden cinematografisch produktje! Alleen vond ik de rol van Jean/Phoenix wat slapjes. Kelsey Grammer als Beast/Hank McCoy vond ik echter bijzonder goed uit de verf komen. Ik had zo mijn bedenkingen bij dr. Frasier als Beast, maar die waren snel verdwenen. Wel veel mutanten erin gepropt.

    Het eind (vóór de credits) vond ik echt super. Eric, die in z'n ouwe kloffie zielig aan een schaaktafeltje zit, en tòch over Force krachten blijkt te beschikken. I smell a SW/X-Men crossover!!
     
  22. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ben ik de enige die 'm vond tegenvallen?
    Cyclops aan de kant geschoven in de eerste 20 minuten van wat de Phoenix saga moet voorstellen! Erger nog, Wolverine neemt zijn rol over. Alsof je Luke Skywalker afmaakt in Return of the Jedi, en Han Solo zijn rol laat spelen. Volgens de schrijvers hebben we mazzel dat we nog iets van Cyke hebben gezien, want de studio had 'm liever niet in de film gehad. Die hadden het natuurlijk te druk met het marketen van X3: Wolverine en wat andere mutanten. [face_plain]

    Ook worden er nieuw karakters gebruikt, maar voordat ze een naam hebben, worden ze weer opzij gezet. Kitty? Colossus? Angel? Multiple Man en Juggernaut die zich bij Magneto voegen niet omdat ze het zo met 'm eens zijn, maar omdat ze nodig moeten plassen?!
    Phoenix was cool gedaan, maar die flauw "Oh, Jean was altijd al een beetje schizo"-insteek spreekt de twee vorige films wel heel erg tegen.

    Grammer was inderdaad erg goed als Beast, en voor mij een van de hoogtepunten van de film. Xavier's dood was aangrijpend, net als Angel's introductie, en Magneto en Pyro zijn twee erg coole bad guys.
     
  23. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Dat lijkt me wel wat. Han Solo die uiteindelijk de keizer pootje licht zodat ie in de Death Star dondert, nadat hij Darth Vader met een goedkope truc naar de andere kant van de melkweg heeft gelokt.
     
  24. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    De werktitel was ook X-Men: Infinities :p.
     
  25. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
     
Thread Status:
Not open for further replies.