KONKURS FILMOWY III

Discussion in 'Poland' started by Mefistofeles, Nov 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    to zle ci sie kojarzy ;)

    V: tej kobiety nie widzi nikt poza nim
  2. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    cieniasy nie wiecie co dobre

    VI: gasc jedzie droga ktorej nie ma na zadnej mapie wiozac przesylke do miasta ktore nie istnieje na zadnej mapie...
  3. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    LOL... ja ;)
  4. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    VII: po drodze spotyka roznych ludzi jak np kobieta ktrza szukala idealnego kochanka, albo kolesia ktory moze jesc bez konca...
  5. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    VIII:

    po drodze jest takze kobieta szukajaca swojego syna ktory uciekl do miasta imprez i dragow
  6. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
  7. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    IX: kobieta z bilboardow klnie jak bezreki gorkik i jest w miescie prawnikow
  8. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
  9. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Interstate 60! (znana pod pretensjonalnym polskim tytulem "Ale jazda!")
  10. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    no kurwa wkoncu

    1) Mefisto - 27 pkt
    2) Alassea - 12 pkt
    3) Jag - 10 pkt
    4) Fizol - 7 pkt
    5) Handzik - 6 pkt i Tyskie
    6) Kun - 4 pkt
    7) Chimpo, ShVagYeR - 3 pkt
    8) Kaczor - 2 pkt
    9) Aiden, Mind_Tricked, - 1 pkt

    powninem se dac punkta ale w sumei nie bylo 10 podowiedzi lol tylko glowiliscie sie ee z miesiac albo i poltora ;P
  11. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
  12. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Zagadka:

    Wielu ludzi szukalo tego czegos...
  13. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Monty Python i Swiety Graal?
  14. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Na koniec okazuje sie ze to tak naprawde opowiesc o milosci i zaufaniu.
  15. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
  16. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Nie.

    Podpa: Glównemu antagoniscie nie pomoze nawet najlepszy krem na zmarszczki.
  17. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Podpa:

    Wystepuje co najmniej jeden pancerny z wasem ;)
  18. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    eee? znaczy z wloskami pod nosem? :D
  19. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Tak, tak ;)

    Dobra, kolejna podpa:

    Waznym rekwizytem jest pamietnik.
  20. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    tos mnie zakrecil :D nie wiem :D
  21. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Podpa:

    W pierwszej odpowiedzi byles blisko :D
  22. Alassea Jedi Master

    Member Since:
    Aug 2, 2003
    star 4
    Sens zycia wg Monty Pythona ?
  23. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Nie w tej czesci byl blisko ;)

    Podpa: Tatus i syn spali z ta sama kobieta...
  24. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
  25. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Nie.

    Rzecz sie dzieje w 1938.
Thread Status:
Not open for further replies.