main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

ROTS kijken!

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pelly-Welly, Mar 28, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Klinkt goed :D

    nee DarthUncle, je bent niks vergeten ;)
     
  2. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    sweet, als er chicks komen, kom ik ook.....figuurlijk dan he
     
  3. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Dank, Uncle :) Eh, is die afstand ook te lopen? Metro+trein+bioskaartje word een beetje duur, aangezien ik geld voor Rome moet overhebben.

    Moeten we reserveren overigens?
     
  4. Caboose

    Caboose Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 7, 2003
    Ik denk het wel. Lijkt me wel het makkelijkst
     
  5. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik ben van de partij, zo lang t maar niet te vroeg op de dag is. Er moet ook nog gewerkt worden!
     
  6. Caboose

    Caboose Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 7, 2003
    willen smiddags gaan dacht ik
     
  7. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Reserveren lijkt me wel verstandig, zelfs al gaan we niet op de dag zelve.

    Pelly-Welly: Tja, is misschien wel te lopen, maar dat zal toch even flink doorstappen zijn. Ikzelf vind een trekking leuker als ik niet op een bepaald tijdstip bij de film wil zijn.
    Dus, nagekeken (www.9292ov.nl-> ...-> prijs)
    trein Meppel-Duivendrecht EUR 31.20 (retour)
    metro Duivendrecht-Bijlmer EUR 2.40x2 (3strippen)

    :oops: Je kan ook, realiseerde ik me nu, de trein van Duivendrecht naar Bijlmer nemen. Duh ja. Voor de trein betaal je min of meer per km dus scheelt het 30 cent op je kaartje!

    trein Meppel-Amersfoort-Duivendrecht-Bijlmer EUR 31.50

    ehm, dat kan makkelijker:

    trein Meppel-Zwolle-Utrecht-Bijlmer EUR 31.50

    reductie is natuurlijk 40% goedkoper (EUR 18.60)

    Weet niet of zoiets overal vandaan goed werkt, maar vanuit Meppel is het net zo lang, en de metro kan je ook missen :)
    Dus: men gaat naar www.9292ov.nl en vulle in beginadres/postcode, en bestemming+tijd en zoekt het zoeke het beste antwoord. Tenzij een ov-kaart


    edit: nog iemand van jullie zichzelf onstervelijk gemaakt met grove vloeken over LFL, gevolgd door een genante situatie, en waarschuwing toen bleek dat 't een 1 april grap was?
     
  8. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik heb niet gevloekt, was alleen even heel pissed toen ze fanfiction erin betrokken, aangezien dat sowieso wel eens word achterna gezeten door LFL.

    Maar..maar...wacht even...zat die bioscoop niet bij de ArenA? Er is op Duivendrecht een speciale uitgang naar de ArenA toe...

    www.ns.nl:

    Meppel-Duivendrecht-Amsterdam Bijlmer ?31,50
     
  9. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    He, ja FanForce erbij betrekken was wel gemeen ja. Ik zag gisteren erg veel mensen met geschrokken ogen blikken posten.

    Maar goed: uitgang "bij" Duivendrecht: Ja, op schaal van Amsterdam, maar in feite ligt de ArenA dichter bij station Bijlmer. Die treinen die voetbalsupporters brengen staan dus veilig midden tussen die twee stations, zodat normale reizigers er geen last van hebben. De fans worden vervolgens door een afgesloten luchtbrug ~200 meter naar de ArenA geloodst.

    Ik heb wel eens geprobeerd van Duivendrecht naar Bijlmer te lopen (is daar een winkelcentrum): dat is geen lolletje. Als je de verkeerde kant van het spoor kiest loop je zo een half tot meer dan een heel uur. Anders alsnog zeer ruim een kwartier, schat ik.

    Ehm ja, ns.nl doet het ook, maar soms werkt het lastig (bv. waar mijn ouders wonen wordt de straat niet herkend, dus ik moet zelf uitzoeken dat ik een bepaalde metro moet nemen. Dat doe ik toch wel, maar het gaat om het idee :)
    www. 9292ov is flexibeler en gaat ook goed om met metro en bus, maar als je dat toch niet wil ...

    Oh, op welke dag gaan we nu uiteindelijk, zaterdag/vrijdag? Mij maakt het niet heel veel uit, behalve natuurlijk dat ik vrijdag onze wekelijkse borrel zou moeten missen :(
     
  10. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Ik dacht dat we op zaterdag zouden gaan..
     
  11. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Dat dacht ik ook, maar ik begon te twijvelen na Tatooine_Fireman's post hierboven. Die kan natuurlijk slaan op zaterdag arbeid, bedenk ik nu! Tatooine_Fireman, heb ik dat goed, en zo ja, hoe laat zou dan voor jou uitkomen?
     
  12. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Zaterdag toch?! Vrijdag in de middag word helemaal moeilijk voor de meeste mensen vermoed ik.
     
  13. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Ja inderdaad. Dus: Zaterdag, ongeacht wat anderen daar van vinden. Anders zouden we bijna net zo goed gewoon op de 19e kunnen gaan lijkt me.
     
  14. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Betekent dat ik naar Amsterdam moet? [face_shocked] Ben een ras Rotterdammer hoor! Ik zet geen voet in Amsterdam, tenzij het voor werk is ;)
     
  15. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Ma maar dit is voor de goede zaak: het zien van RotS, met een groep andere fans. En het arena gebied ligt eigenlijk in een buitenwijk van Amsterdam, dus je hoeft niet echt in het corrupte hart van die oude stad te komen.

    En je kunt nog eens naar de ArenA kijken, die prachtige voetbaltempel der lichtvoetige godenzonen :) Sorry, ik kom toch uit A'dam, kon't niet helpen ondanks mijn tevredenheid met de spoedig verwachte huldiging van PSV hier in Eindhoven.
     
  16. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ja Uncle, ik bedoelde zaterdag.
    Ik ben meestal rond een uur of 13:00 klaar, en als ik met de auto kan, dan kan ik rond een uur of 14:00 bij de Arena zijn. Ander wordt t wel wat later vrees ik, maar daar heb ik allemaal wat beter zicht op als t wat dichterbij is.
     
  17. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ik ben een ras ehh.. dinges...... ik haat hagenezen iig (A) de aso''s dan. Rotterdam en Amsterdam maakt me geen reet uit, ben ook niet meer in voor die onzinnige feyenoord of ajax discussies

    Het lijkt mij iig leuk om te komen, zaterdagen zijn geen probleem bij mij iig
     
  18. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Als hij draait om een uur of 2 in de middag is dat voor Marleen en mij ook fijner, aangezien we sowieso geen geld aan avondeten in Amsterdam kunnen besteden (alles opsparen voor Rome) :)
     
  19. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Vanaf Middelburg is alles ver weg

    Sterf

    Nee, op de trekker natuurlijk!

    Sterf sneller

    :p
     
  20. Caboose

    Caboose Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 7, 2003
    Stelletje zeikerds misschien blijf ik toch maar in vlissingen :p. Allemaal aso's daar vooral die mensen uit meppel :p

    Nee mij maakt het niks uit alleen weet ik dus gewoon niet hoe daar te komen en Obi ook niet. Dus eh kunnen we niet op het station bij elkaar komen dat lijkt me makkelijker (voor mij en obi ^_^) En we moeten kijken hoelaat die draait.
     
  21. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Juh, misschien kunnen we beter op station Amsterdam-Bijlmer bijelkaar komen. Iemand zin een bordje met "Hierheen, SW-nerds!" te maken? :p

    Site van de bioscoop: nog geen informatie wanneer hij draait (als in hoe laat)

    Tarieven wel:
    Studenten en mensen met CJP (Marleen en ik iig) krijgen 1,50 korting op de 9 euro.
     
  22. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    OV heet dat 8-}
     
  23. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    OV hebben wij niet smartass.
     
  24. Caboose

    Caboose Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 7, 2003
    bah kan ik ook pas volgend jaar krijgen :S

    Naja maakt mij niet zoveel uit nog lang genog de tijd om te sparen. Oh en het bordje wil ik best maken hoor :p maar dan zet ik er wel op JCF overhere ofzo. Of ik ga wel met een paraplu slingeren :p
     
  25. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Muhahha ik wel lekker heb OV ...nog wel
     
Thread Status:
Not open for further replies.